iBOK

iBOK to wirtualne Biuro Obsługi Klienta, dzięki któremu Klienci on-line mogą uzyskiwać potrzebne informacje na temat swoich spraw prowadzonych przez Spółkę oraz mają dostęp do aktualnych komunikatów firmy. Dzięki IBOK Klient posiadający dostęp do internetu, może z dowolnego miejsca i o dowolnej porze sprawdzić stan swoich płatności, historię rozliczeń, zadać pytanie, zgłosić awarię lub pobierać udostępnione formularze pism. Podstawowe funkcjonalności IBOK (menu główne):

•    Wiadomości i komunikaty – informacje zamieszczane przez PWiK;
•    Faktury – informacja o wystawionych fakturach;
•    Umowy – informacja o zawartych umowach;
•    Odczyty – informacja o zafakturowanych odczytach;
•    Rozrachunki – informacja o rozrachunkach;
•    Zgłoszenia – możliwość zgłoszenia awarii lub innych uwag, zapytań;
•    Analizy – analizy zużycia i opłat;
•    Dokumenty – możliwość pobierania udostępnionych dokumentów;
•    Dane Klienta – informacja o podstawowych danych Użytkownika;
•    Wodomierze – dane identyfikujące wodomierze zainstalowane u Użytkownika;
•    Ustawienia – zarządzanie danymi teleadresowymi konta iBOK.

Klientów zainteresowanych korzystaniem z iBOK zapraszamy do złożenia wniosku o rejestrację w formie elektronicznej na stronie https://www.ibok.pwik.szczecinek.pl/ lub w wersji pisemnej w Biurach Obsługi Klienta zlokalizowanych w Barwicach, Białym Borze, Bornem Sulinowie, Grzmiącej, Szczecinku.
Szczegółowe informacje o systemie iBOK można uzyskać bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta w Szczecinku, ul. Bugno 2, tel. 94 375-33-19.

Wniosek o założenie konta w IBOK

Regulamin iBOK obowiązujący od 01.06.2018 roku

Regulamin iBOK obowiązujący od 15.10.2014 roku

www.ibok.pwik.szczecinek.pl