iBOK

IBOK to wirtualne Biuro Obsługi Klienta, dzięki któremu Klienci on-line mogą uzyskiwać potrzebne informacje na temat swoich spraw prowadzonych przez Spółkę oraz mają dostęp do aktualnych komunikatów firmy. Dzięki IBOK Klient posiadający dostęp do internetu, może z dowolnego miejsca i o dowolnej porze sprawdzić stan swoich płatności, historię rozliczeń, zadać pytanie, zgłosić awarię lub pobierać udostępnione formularze pism. Podstawowe funkcjonalności IBOK (menu główne):

•    1. Wiadomości i komunikaty – informacje zamieszczane przez PWiK;
•    2. Faktury – informacja o wystawionych fakturach;
•    3. Umowy – informacja o zawartych umowach;
•    4. Odczyty – informacja o zafakturowanych odczytach;
•    5. Rozrachunki – informacja o rozrachunkach;
•    6. Zgłoszenia – możliwość zgłoszenia awarii lub innych uwag, zapytań;
•    7. Analizy – analizy zużycia i opłat;
•    8. Dokumenty – możliwość pobierania udostępnionych dokumentów;
•    9. Dane Klienta – informacja o podstawowych danych Użytkownika;
•    10. Wodomierze – dane identyfikujące wodomierze zainstalowane u Użytkownika;
•    11. Ustawienia – zarządzanie danymi teleadresowymi konta IBOK.
Klientów zainteresowanych korzystaniem z IBOK zapraszamy do złożenia wniosku o rejestrację w formie pisemnej w Biurach Obsługi Klienta zlokalizowanych w Barwicach, Białym Borze, Bornem Sulinowie, Grzmiącej, Szczecinku lub wysłanie listem wypełnionego i podpisanego wniosku rejestrację w IBOK na adres PWiK sp. z o.o., ul. Bugno 2, 78-400 Szczecinek.
Szczegółowe informacje o systemie IBOK można uzyskać bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta w Szczecinku, ul. Bugno 2, tel. 94 375-33-19.

Wniosek o założenie konta w IBOK

Regulamin korzystania z IBOK

Regulamin korzystania z IBOK obowiązujący od 15.10.2014 roku

www.ibok.pwik.szczecinek.pl